miércoles, 11 de junio de 2008

Villa guanya punts

El diari sport publica avui que el Barça es pren seriosament el fitxatge del davanter asturià del València. Sembla ser que la gran actuació del guaje en el debut de la selecció espanyola a l'Eurocopa ha acabat de convèncer la directiva blaugrana



La qüestió és a quin preu?, ja que el hat-trick del davanter a Rússia no ha fet sinó que revaloritzar el seu preu alguns milions d'euros...

També cal preguntar-se si és aquesta la manera de plantejar-se les noves incorporacions. No és que aquí dubtem de la qualitat de l'asturià ni de que seria una boníssima incorporació per al nou Barça, el que ens preguntem és si l'agenda de noves incorporacions la marcarà el golejador de torn a cada partit de l'Eurocopa.

Com diria Núñez, així sap fitxar fins i tot la portera de casa.

5 comentarios:

Raúl dijo...

Es que és al·lucinant. Un sol partit ens convenç de que hem de fitxar-lo... Que no ho hauríem de tenir clar? Hem d' esperar fins l' eurocopa? Si a la Eurocopa no rutlla no el fitxem i si marca 10 gols tot i que ens tripliqui el preu sí el fitxem... Què no es fa un seguiment dels jugadors? Què no hi ha tècnics al Barça que facin informes de jugadors?

És molt fort...

Jordi dijo...

Estem pensant en portar davanders i jo pregunto: QUÈ PASSA AMB BOJAN? LI SEGUIREM TAPANT LA PROJECCIO?

Anónimo dijo...

Ja vaig comentar en un post anterior que Villa em semblava un fitxatge molt acertat, però és ben trist que després de tants anys a la lliga española, sigui a la plataforma de la Eurocopa on s'hagi de seguir als jugadors.

Alguns tècnics no han fet els deures durant la temporada i estan copiant a última hora?

Descobrir a Villa a aquestes alçades em sembla una irresponsabilitat...

Raúl dijo...

Bojan sí, però amb calma, o no? Hem de deixar de fitxar un davanter per que Bojan sigui el davanter centre d' aquesta temporada, primera de Pep i després de dues sense guanyar títols? Hem de forçar-ho? No és massa jove?

Estic a favor del Bojan i de donar-li projecció però calma, no li donem tota la pressió de fer els gols en aquesta temporada tan "perillosa". O què en penseu?

Jordi dijo...

Jo em vinc a referir al davanter tipus Larson que volen portar! Resulta que tindrem al nou titular (que estic totalment d'acord amb que el portin), però també tindrem a l'Henry (que ens l'estem menjant amb patates) i al Bojan! La davantera està coberta, no?